Cum se face o broşură/un booklet în Microsoft Word? (un scurt ghid)


M-am gândit că poate ar fi de folos cuiva dacă aş scrie un ghid foarte scurt de cum să faci broşuri/booklet-uri A5 şi A6 (cărticele de buzunar) în Microsoft Word. Din păcate nu pot uploada pe blog BookletCreator-ul, din cauză că nu se poate uploada .rar-uri. În orice caz:

*

GHIDUL: Cum se face o broşură/un booklet în Microsoft Word – un scurt ghid

*

GHID BOOKLET: Cum se face o broşură/un booklet în Microsoft Word – un scurt ghid – booklet

*

Dacă cineva are informaţii în plus privind moduri de a face booklet-uri, vă rog frumos lăsaţi un comment sau trimiteţi un mail la centruldecultura@yahoo.com. Ne-ar ajuta atât pe noi cât şi pe cei care doresc să ştie cum ar putea să facă broşuri.

8 gânduri despre &8222;Cum se face o broşură/un booklet în Microsoft Word? (un scurt ghid)&8221;

    • Primul sfat este primit cu drag – ideea o împărtăşesc şi eu, doar că nefiind un techno-psycho-addict sau măcar entuziast, nu cunosc alte metode. Şi eu folosesc Microsoft piratat. Deci na. Şi am tot căutat alternative, dar nu găsesc – pentru că nu ştiu de unde să încep sau dacă ceea ce-mi prezintă Google-ul e corporatist or ba.

      • Deci dacă ştii astfel de programe, pentru a le evita pe cele nelibere…I’d me more than happy to know them😀

      • Tehnologii libere:
        LibreOffice în loc de Microsoft Office,
        Firefox sau Chromium în loc de Internet Explorer,
        Diaspora în loc de Facebook,
        Ubuntu în loc de Windows.

        Și dacă te interesează confidențialitatea, poate că ai vrea să folosești DuckDuckGo sau Ixquick în loc de Google Search. În aceeași direcție s-ar putea să găsești interesantă tehnologia Tor.

  1. Chiar azi mi-am făcut cont pe Diaspora, mai folosesc Tor din când în când, Nu folosesc IE-ul, ci Chrome-ul, da’ na…în rest nu ştiam. Să văd cum e LibreOffice şi de Ubuntu am auzit că e foarte foarte bun. Aşa că poate o să-l instalez, dat fiind faptul că nu mi-am mai reinstalat Windows-ul de vreo 2 ani. Mersi mult🙂

  2. Am citit articolul initial despre editarea brosurii si am o intrebare: cum reusesc sa creez spatiul din mijlocul paginilor consecutive aflate pe aceeasi foaie: de exemplu paginile 2 si 3 dintr o brosura de 4 pagini. Cand printez imi ies mereu lipite si nu s tocmai la jumatate, asa ca atunci cand indoi foaia A4 mijlocul foii nu este si mijlocul paginilor.

    • Păi, încearcă să vezi cu marginile dintre cele două coloane. Lasă ceva mai mult spaţiu şi atunci mijlocul foii ar trebui să-ţi fie pe mijloc şi în zona albă. Nu-mi dau seama exact – decât dacă aş vedea. A, stai! asta cred că e de la opţiunile de la imprimantă! Vezi acolo, în cazul în care foaia ta e Landscape să fie şi opţiunea la imprimantă Landscape, sau să fie print-ul de mărimea hârtiei, să setezi acolo că vrei A4…nu ştiu ce imprimantă ai, dar asta ar putea fi din cauza imprimantei.

Lasă un răspuns

